Oktató:
Benkő Zoltán
Helyszín:
Informatika terem
A
játék elengedhetetlen része a tanulásnak szóval a Tello-t
úgy alkották meg ,hogy Scratchel programozható legyen.
Ezáltal szórakozva tanulhattok meg programozni és haladó szinten akár
saját alkalmazásokat is írhattok a Tello-ra
a Tello SDK
segítségével.
LEGO MINDSTORMS®
Hagyd,
hogy építőd szabadjára engedje a LEGO® MINDSTORMS® EV3 kreatív
energiáit!
Olyan robotokat építhetnek, melyek tudnak járni, beszélni, gondolkodni
és bármit, amit csak el tudsz képzelni.
Informatika- Logo szakkör
Oktató: Benkő Zoltán
Helyszín: Informatika terem
Két éve indult az informatika szakkör iskolánkban 5-6
osztályos diákok részére.
Itt lehetőségük van megismerni az Imagine Logo és a Scratch programozás
alapjait.
Az Imagine egy modern programozási nyelv,
világszerte sokan használják, úgy alkották meg, hogy kisiskolások is
képesek legyenek ötleteiket a számítógép segítségével megvalósítani.
Mi a Scratch?
A Scratch egy ingyenes programozási környezet, amellyel
játékokat, animációkat vagy meséket is készíthetsz. A Scratch-ben való
programozás kirakó játékozásra hasonlít: parancsokat és változókat
felhasználva úgy lehet algoritmusokat összeépíteni, mint egy kirakót a
darabjaiból. Ezek az elemek csak helyes módon illeszkednek egymáshoz.
Irodalmi színpad
Iskolánkban
működik irodalmi színpad, állandó tagjai vannak de szeretettel várjuk
az újabb érdeklődőket, akik szívesen vállalnák e nem könnyű de nemes
feladatot. A községi ünnepségekre készülünk a színpadosokkal, a
műsorokat háromszor adjuk elő 2-szer az iskolában tanuló diákok és
1-szer a közsség elött.
Főbb események ahol fellépünk:
Október
6 – Aradi
vértanúk
Október 23 – 1956-os
forradalom és szabadságharc
Március 15 – 1848-49-es
forradalom és szabadságharc
Június 4 – Trianon
Felkészülések az
ünnepek elötti 3 hétben történnek.